Маркетинг у формуванні ринкової вартості машинобудівного підприємства: теорія і практика [Текст] : монографія / О. Б. Мних ; МОН України. НУ "Львівська політехніка"

Автори: Мних Ольга Богданівна
МОН України. НУ "Львівська політехніка"
Publication: Львів : Вид-во НУ "Львівська політехніка", 2009Description: 428 с. : табл.Country: Україна.ISBN: 978-966-553-774-8.ББК: 65.305.851-21.ДРНТІ: 06.39.Subject - Topical Name: Маркетинг Item type: Монографії
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Call number Status Date due Barcode
Монографії Монографії Відділ виробничої літератури (читальний зал)
65.305.8 (Browse shelf(Opens below)) Available
Монографії Монографії Відділ виробничої літератури (читальний зал)
65.305.8 (Browse shelf(Opens below)) Available

Монографія

МД

There are no comments on this title.

to post a comment.

Click on an image to view it in the image viewer

Lviv Regional Universal Scientific Library

Koha Ukraine

Powered by Koha