Маркетинг: основи теорії та практики [Текст] : навч. посіб. для студ. ВНЗ / за заг. ред. В. В. Липчука
Відомості про видання: 3-тє вид., випр. і доповн.Вихідні дані: Львів : Магнолія 2006, 2010Опис: 286 с.Країна: Україна.ISBN: 966-8340-01-9.Серія: Вища освіта в УкраїніББК: 65.050.241 + 65.42-24.ДРНТІ: 06.39.
Примітки щодо каталогізованого примірника:
Наявність бібліографії/покажчика: Бібліогр.: с.285-286.Найменування теми як предметна рубрика: Маркетинг
Тип одиниці:
Навчальні видання
Місцевий друк (МД)
Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|
Навчальні видання | Відділ читального залу | 65.05 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно |
НЧЛ - Навчальний посібник
МД
Бібліогр.: с.285-286
Немає коментарів для цієї одиниці.