Електронний каталог Львівської обласної універсальної наукової бібліотеки

Маркетинг: основи теорії та практики [Текст] : навч. посіб. для студ. ВНЗ / за заг. ред. В. В. Липчука

Вторинна відповідальність: ред. Липчук Василь ВасильовичВідомості про видання: 3-тє вид., випр. і доповн.Вихідні дані: Львів : Магнолія 2006, 2010Опис: 286 с.Країна: Україна.ISBN: 966-8340-01-9.Серія: Вища освіта в УкраїніББК: 65.050.241 + 65.42-24.ДРНТІ: 06.39.
Примітки щодо каталогізованого примірника:
Місцевий друк (МД)
Наявність бібліографії/покажчика: Бібліогр.: с.285-286.Найменування теми як предметна рубрика: Маркетинг Тип одиниці: Навчальні видання
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні видання Навчальні видання Відділ читального залу
65.05 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно

НЧЛ - Навчальний посібник

МД

Бібліогр.: с.285-286

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Поділитися

Львівська обласна універсальна наукова бібліотека

Koha Ukraine