Феномен лідерства в університетській освіті. На матеріалах Англії та Уельсу [Текст] : навч. посіб. / М. В. Гаврилюк ; МОНМС України, НУ "Львівська політехніка"
Вихідні дані: Львів : Вид-во Львівської комерційної академії, 2011Опис: 130 с.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 978-617-607-046-7.Розділ знань: 378 — Вища освіта. Вища школаУДК: 378(410)ББК: 74.580(4ВЕЛ).ДРНТІ: 14.Висвітлено практичну реалізацію лідерства в управлінській, науково-педагогічній та науково-дослідній діяльності сучасних університетів.

Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Відділ читального залу | 74.58 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | LVCIS00034255 |
НЧЛ - Навчальний посібник
МД
Бібліогр.: с.117-130
Вступне слово.
Розділ 1. Теоретичні основи лідерства.
1.1. Теорії лідерства та їх розвиток.
1.2. Характеристика лідерства в університетській освіті.
Творчі завдання до розділу 1.
Розділ 2. Розвиток лідерства в університетській освіті Англії та Уельсу.
2.1. Передумови розвитку лідерства в університетській освіті Англії та Уельсу.
2.2. Особливості розвитку лідерства в університетській освіті досліджуваних країн.
Творчі завдання до розділу 2.
Розділ 3. Реалізація лідерства в університетській освіті Англії та Уельсу.
3.1. Застосування лідерства в управлінській діяльності університету.
3.2. Реалізація лідерства у науково-дослідній діяльності університету.
3.3. Удосконалення педагогічної діяльності в університеті.за допомогою використання потенціалу лідерства.
Творчі завдання до розділу 3.
Тезаурус.
Список літератури.
Розкрито проблему лідерства в університетській освіті. Проаналізовано теоретичні основи лідерства, охарактеризовано лідерство в університетській освіті, з’ясовано передумови розвитку лідерства та державну політику щодо його розвитку в університетах Англії та Уельсу.
Висвітлено практичну реалізацію лідерства в управлінській, науково-педагогічній та науково-дослідній діяльності сучасних університетів.
Для студентів, що вивчають курс “Порівняльна педагогіка”, педагогічних працівників вищих навчальних закладів України, дослідників у галузі компаративної педагогіки, інституцій системи неперервної професійної педагогічної освіти. Може бути корисним для професійного розвитку українських освітян тощо.
Немає коментарів для цієї одиниці.