Електронний каталог Львівської обласної універсальної наукової бібліотеки

Маркетинг: основи теорії та практики [Текст] : навч. посіб. для студ. ВНЗ / за заг. ред. В. В. Липчука

Вторинна відповідальність: ред. Липчук Василь ВасильовичВідомості про видання: 3-тє вид., випр. і доповн.Вихідні дані: Львів : Магнолія 2006, 2011Опис: 288 с.Мова: українська.Країна: Україна.ISBN: 966-8340-01-9.Серія: Вища освіта в УкраїніРозділ знань: 658 — Організація комерційних та приватних підприємств. Організація торгівліУДК: 658.8ББК: 65.050.241 + 65.42-24.ДРНТІ: 06.39.
Примітки щодо каталогізованого примірника:
Місцевий друк (МД)
Наявність бібліографії/покажчика: Бібліогр.: с.285-286.Найменування теми як предметна рубрика: Маркетинг Тип одиниці: Навчальні видання
Оцінки зірочками
    середня оцінка: 0.0 (0 голосів)
Фонди
Тип одиниці зберігання Поточна бібліотека Шифр зберігання Стан Очікується на дату Штрих-код
Навчальні видання Навчальні видання Відділ читального залу
65.05 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно LVCIS00018402
Навчальні видання Навчальні видання Відділ читального залу
65.05 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно LVCIS00018403
Навчальні видання Навчальні видання Відділ читального залу
65.05 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) Доступно LVCIS00018396

НЧЛ - Навчальний посібник

МД

Бібліогр.: с.285-286

Немає коментарів для цієї одиниці.

для можливості публікувати коментарі.

Натисніть на зображення, щоб переглянути його в оглядачі зображень

Поділитися

Львівська обласна універсальна наукова бібліотека

Koha Ukraine