Драми довкола реклами. Як реклама потрапляє в наші голови (і залишається в них) [Текст] / Е. Файві ; пер. з англ. М. Шувалова; І. Шувалова ; іл. І. Тернер
Вихідні дані: Львів : Вид-во Старого Лева, 2022Опис: 72 с.Мова: українська; оригінал: англійська.Країна: Україна.ISBN: 978-966-448-051-9 (укр.); 978-152-530-131-5 (англ.).Розділ знань: 65 — Організація та управління підприємствами зв'язку, транспорту, торгівлі, поліграфіїУДК: 659.1(0.062)(084.1)
Примітки щодо каталогізованого примірника:
Найменування теми як предметна рубрика: Організація управління підприємствами -- Реклама
Тип одиниці:
Місцевий друк (МД)

Тип одиниці зберігання | Поточна бібліотека | Шифр зберігання | Стан | Очікується на дату | Штрих-код |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
Відділ виробничої літератури (читальний зал) | 659/Ф17 (Огляд полиці(Відкривається нижче)) | Доступно | LVCIS00047085 |
МД
Немає коментарів для цієї одиниці.